2008.04.07. 01:10 gof

Hóhelyzet

Asszem erre lehet nyugodt lelkiismerettel azt mondani, hogy beszarás.
1/2 1-kor felálltam az asztalomtól, "bekapcsoltam" az RFI Musique élő adását, hogy elindulok a lefekvés felé vezető rögös út első állomása, a mosogatás felé.
De előtte odaálltam egy pillanatra az erkélyajtó elé, és a következő folyamat zajlott le meglehetősen fáradt érzékszerveimben és agyamban:
1.) Ezt a retek időt; minden csillog; szóval még mindig esik; és hideg van
2.) Valami nem stimmel; nézzük csak meg jobban
3.) Jé, véletlenül tök sok fehér autó áll a környéken; vagy nem is; vagy nem értem
4.) *đ°@#|˘! ez hó!!!
0-1 °C van, és már több mint egy órája csendesen, de rendesen havazik. A kocsik már teljesen fehérek. Ha így marad, akkor reggel csizmát kell húznom:)
(megj.: itt-tartózkodásom során eddig egyszer láttam havat, valamikor március legelején, egy 5 percig tartó, azonnal elolvadó havaseső formájában)

1/4 2-kor (a lámpa alatt látható, hogy esett az rendesen)

A délelőtt napsütéses volt, 11-re ennyi maradt belőle (a demonstrációs célt szolgáló kocsi közel sem random választás)

komment

Címkék: fotó párizs 2008


süti beállítások módosítása