2008.06.17. 00:11 gof

24 órás naplócska

Most idő hiányában csak ennyi, vágatlanul, ctrl+c/v a pda-ról:

76e 24h du mans

-15.14;3 pug elszakadt,3 audi kezd szetszorodni;a tobbiek lemaradnak,kuzdenek

Sietnek,kevesen veszik idealisan a kanyarokat

Egy kissrac leallt homokozni

Pugok kezdik a lekorozeseket

F-1-hez kepest halkak,nem kell fuldugo;18,24,spykerek,lambo hangosak

-15.30;elso boxkialas 8 pug

-16.11;elso pilotavaltas,vezeto pug

-17.20;celegyenesben,dogmeleg,fuldugo,megforgatas a szemem elott

-17.31;mar audi vezet,8-as pugot szerelik;diesel=hangtalan;mezony szerszorodva,neha teljes csend

-20.23;elkezdtem korbejarni;vacsi az arnage-nal;napnyugta 22.00-kor,de mar kezd esteledni;az ido bretagne-i szinten nyari

-20.43;meg 40,5 auto versenyben 55-bol

-21.13;elindulok mulsanne fele

-22.13;teves info,a porschenal voltam,most indy-arnage,q por,egy darabig maradok

-22.26;besotetedett,langolnak a kipufogok,izzanak a fektarcsak,fluoreszkalnal a rajtszamok,levilogjak egymast;a corvette hang buntet,v-v-v-vvvrr-vvrrrr-pr-br-vr;jonnek a szunyogok,meg szerencse,h meletem dohanyoznak;)

-24.00;meg 15 ora!;valsz 39 auto van a palyan;meg nem esik;);keveslem az izzo fektarcsakat,majd megprobalkozom a mulsanneal;aztan meg az izofoliat is be fogom vetni egy kis sommeilhez

-0.10;vki elfaradt a pilotak kozul is,es eldobta,sc,audi r8,;most jo lene egy kivetito,h mi tortent, es mi a sorrend

-2.21;ujra a celegyenesben,vegre ulve;ha most elalszom,akkor ez atveszi a leghangosabb elalvast;)

-4.16;nem igazan aludtam;);elkezdett esni,itt csak csopog,de nagy a palya,mar hullanak;van szekem es fedel a fejem folott,szal tolem most eshet;audi prevails

-7.20;egesz jot aludtam;retek hideg,esos breton ido van;meg majd 1/3 hatravan;audi rulez

-9.49;elalt az eso,ahogy meg volt igerve;3 f-1-es futam van meg;audi megint nyerni fog;kb 35 auto versenyben

-12.04;meg 3 ora;a celegyenes mar tele;elm 46 versenyzo

-14.20;most alt el az 1 oranal eleredt rendes eso;meg utoljara megkevert mindent;korlat tetejen alva esernyo es pda,vidam dolog,de majdnem a celvonalnal vagyok

-14.50;esik a palya masik felen;kristensen 8x nyer

(Ez a post még frissítve lesz, és természetesen írok még majd bőven a 24H-ről.)

komment

Címkék: sport le mans autós párizs 2008


süti beállítások módosítása